Ingen anden sport kombinerer naturoplevelse og motion på samme måde som orienteringsløb. For at prøve orienteringsløb behøver du ikke andet end et par gode løbesko. Kompas er godt, men ikke nødvendigt som begynder.  Du kan låne kompas af klubben.

Banerne findes i mange sværhedsgrader, fra de helt lette til de meget krævende. Du bestemmer selv, hvornår du ønsker at skifte sværhedsgrad.

Ønsker du at prøve at løbe o-løb, er du meget velkommen til at komme til et af træningsløbene. Har du spørgsmål, kan du kontakte en fra bestyrelsen (se under “om klubben”).

Ønsker du at blive medlem af Randers OK, kontakter du klubbens kasserer  Bjarne Stange Nielsen på mail: stangenielsen@gmail.com / tlf. 26411322  eller klubbens formand Thorkild Jensen på mail: 030866tjensen@gmail.com/tlf. 25 27 25 70

Kontingentsatserne er pr. år:

• Seniorer (21 år -): 500,-
  • Juniorer (- 20 år): 200,-
  • Børn (- 20 år) af seniormedlem: 90,-
  • Familier: 900,- (ekskl. “børn” over 20 år)
  • Passive: 90,-

Ønsker du at tilmelde dig til konkurrence løb skal du melde dig til via o-service.dk. På forsiden kan du finde et link til en video der fortæller hvordan du gør. Betaling for løbet sker  via din o-service-konto.

Indbetaling til  din o-service konto forgår ved at du indbetaler på klubbens bank konto.  Husk at skrive dit navn under bemærkninger så kassereren kan overføre til din o-servicekonto.

Klubbens bankkonto er : reg. nr. 5974, konto 1022590  Andelskassen Randers

Kontingent opkræves via o-service ultimo december for efterfølgende år. Indmelder man sig i 2. halvår, betaler man halvt kontingent.