Nedenfor er listet DM og JFM medaljetagere samt klubmestre og pokalmodtagere i gennem tiderne.

2012

Klubmestre: Solveig Topp, dame senior. Kaj Jansson, herre senior. Anette Grønbech Jensen, old girls. Kim Topp, old boys. Finn Søndergaard, ældre old boys.

2011

Klubmestre: Thea Lillethorup, dame senior. Carl Malling, herre senior. Signe Hachenberg Thomsen, old girls. Franz Thomsen, old boys. Nils Jansson, ældre old boys. Jeppe Lillethorup, junior.

2010

Klubmestre: Solveig Topp, dame-senior. Anker Møller, herre-senior. Bo Clausen, old boy. Per Kolstrup, herre-begynder.

Aktivitetspokal: ?

JFM: Finn Søndergaard, Carl Malling, Max Hansen (OK Djurs), sølv Stafet H60-.

Klubmestre: Anette Grønbech Jensen, dame svær. Nils Jansson, herre svær. Mette Brøndum, mellemsvær. Malene Møller-Nielsen, let.

Elgtyrløb: Kristian Arnborg Nielsen, lang svær. Hans Carøe, kort svær.

Aktivitetspokal: Kristian Nielsen

DM: Finn Søndergaard, guld Mellem H65-. Finn Søndergaard, guld Ultralang H65-.

Klubmestre: Thorkild Jensen, herre-senior. Solveig Topp, old girl. Bent Fenger Jensen, old boy. Mie Lillethorup, dame-begynder. Jesper Høgsted, herre-begynder. Laurits Bidstrup Møller, drenge-junior.

Elgtyrløb: Thorkild Jensen, lang svær. Sten-Olof Jansson, kort svær. Mie Lillethorup, mellemsvær. Mathilde Thomsen, let.

Aktivitetspokal: Bent Fenger Jensen

2007

Klubmestre: Thorkild Jensen, herre-senior. Solveig Topp, old girl. Bo Clausen, old boy. Anette Grønbech Jensen, dame-begynder. Jeppe Lillethorup, drenge-junior.

Aktivitetspokal: Franz Thomsen

Klubmestre: Finn Søndergaard, herre-senior. Villy Sørensen, old boy,

Aktivitetspokal: Henrik Valentinsen

2005

Klubmestre: Finn Søndergaard, herre-senior. Ebba Jansson, old girl. Bent Fenger Jensen, old boy.

Aktivitetpokal: Anker Møller

2004

Klubmestre: Ronnie MacGrail, herre-senior. Lisbeth Damsgaard, old girl. Nils Jansson, old boy.Åge Lillethorup, herre-begynder

Aktivitetspokal: Ulrik Cramer

2003

Klubmestre: Kaj Jansson, herre-senior. Lisbeth Damsgaard, old girl. Bent Fenger Jensen, old boy. Thorkild Jensen, herre-begynder.

2002

Klubmestre: Finn Søndergaard, herre-senior. Anne-Mette Rokkjær, old girl. Villy Sørensen, old boy.Erik Svane, herre-begynder. Simon Svane, drenge-junior.

2001

Klubmestre: Kaj Jansson, herre-senior. Anne-Mette Rokkjær, old girl. Villy Sørensen, old boy.Simon Svane, herre-begynder.

2000

Klubmestre: Finn Søndergaard, herre-senior. Lisbeth Damsgaard, old girl. Ole Rokkjær, old boy.

1999

Klubmestre: Carl Malling, herre-senior. Ulla Knudsen, old girl. Villy Sørensen, old boy. Hanne Laursen, dame-begynder.

1998

Klubmestre: Anja Malling, dame-senior. Kaj Jansson, herre-senior. Anne-Mette Rokkjær, old girl. Villy Sørensen, old boy. Hanne Laursen, dame-begynder.

1997

Klubmestre: Lisbeth Damsgaard, dame-senior. Finn Søndergaard, herre-senior. Anne-Mette Rokkjær, old girl. Arne Pedersen, old boy.

1996

Klubmestre: Lisbeth Damsgaard, dame-senior. Carl Malling, herre-senior. Anne-Mette Rokkjær, old girl. Bent Fenger Jensen, old boy. Mads Cramer, drenge-junior

1995

Klubmestre: Finn Søndergaard, herre-senior. Eva Ladefoged, old girl. Arne Pedersen, old boy.

1994

Klubmestre: Anette Møller, dame-senior. Kaj Jansson, herre-senior. Eva Ladefoged, old girl. Carl Malling, old boy.

1993

Klubmestre: Karin Meyer, dame-senior. Claus Bøstrup, herre-senior. Else Weis Hansen, old girl. Sven Jakobsen, old boy. Anders Bøstrup, drenge-junior.

Min hukommelse og mine fortegnelser når desværre ikke så langt tilbage. Har du oplysninger om tidligere medaljetagere, klubmestre og pokalmodtagere, må du meget gerne sende dem til anker@mollers.nu